07/09/1950 KB bijzondere reglementen scheepvaartwegen
Koninklijk besluit van 7 september 1950 houdende bijzondere reglementen van sommige scheepvaartwegen
Artikel 4
Worden opgeheven:
- a)
- Onze besluiten van:
- 1°
- 15 October 1935 houdende reglement betreffende de politie en de scheepvaart der bevaarbare waterwegen onder beheer van de Staat, wat betreft de bijzondere reglementen die er zijn ingevoegd;
- 2°
- 21 Maart 1936 (Gent-Terneuzen);
- 3°
- 8 Mei 1936 (Durme);
- 4°
- 8 Mei 1936 (lijn Luik-Antwerpen);
- 5°
- 13 Mei 1936 (Rupel);
- 6°
- 8 Juni 1936 (kanaal van het Centrum);
- 7°
- 8 Juni 1936 (Gent-Terneuzen);
- 8°
- 8 Juni 1936 (lijn Luik-Antwerpen);
- 9°
- 26 Juni 1936 (Zeeschelde);
- 10°
- 18 September 1936 (Blaton-Aat);
- 11°
- 3 November 1936 tot wijziging van artikel 93 van het algemeen reglement, ingevoegd in Ons besluit van 15 October 1935;
- 12°
- 3 November 1936 (Maas);
- 13°
- 23 December 1936 (Maas);
- 14°
- 12 April 1937 (Maas);
- 15°
- 24 Augustus 1937 (Blaton-Aat en Dender);
- 16°
- 13 October 1937 (Bergen-Condé);
- 17°
- 18 Januari 1938 (Charleroi-Brussel);
- 18°
- 18 Januari 1938 (Zeeschelde);
- 19°
- 6 April 1938 (Charleroi-Brussel);
- 20°
- 14 Juni 1938 (Gent-Terneuzen);
- 21°
- 25 Augustus 1938 (kanaal van het Centrum);
- 22°
- 21 Februari 1929 (Moervaart);
- 23°
- 21 Maart 1939 (Zeeschelde, Rupel);
- 24°
- 31 Maart 1939 (gekanaliseerde Kleine Nete);
- 25°
- 24 Mei 1939 (Samber);
- 26°
- 10 Juni 1939 (Maas, Samber);
- 27°
- 16 Augustus 1939 (Gent-Terneuzen);
- 28°
- 16 Augustus 1939 (Leie en afleidingskanaal);
- 29°
- 16 Augustus 1939 (Passendale-Nieuwpoort);
- 30°
- 26 Augustus 1939 (Maas);
- 31°
- 12 December 1939 (kanaal van het Centrum);
- 32°
- 12 December 1939 (Maas);
- 33°
- 20 December 1939 betreffende de geluidsseinen der vaartuigen in de doortocht van sommige steden;
- 34°
- 23 April 1940 (Maas).
- b)
- De besluiten van de Regent van:
- 35°
- 8 Mei 1945 (Boven-Schelde);
- 36°
- 18 September 1945 (Gent-Terneuzen);
- 37°
- 18 September 1945 (Maas, Ourthe);
- 38°
- 19 September 1945 (Nimy-Blaton);
- 39°
- 18 October 1945 (Charleroi-Brussel);
- 40°
- 11 Januari 1946 (Charleroi-Brussel);
- 41°
- 9 Februari 1946 (lijn Luik-Antwerpen);
- 42°
- 9 Maart 1946 betreffende de bruikbare afmetingen der kunstwerken en de diepgangen, toegestaan op de scheepvaartwegen;
- 43°
- 5 Juni 1946 (Gent-Oostende);
- 44°
- 19 September 1946 tot wijziging van het besluit van de Regent van 9 Maart 1946;
- 45°
- 13 December 1946 tot aanvulling van het besluit van de Regent van 19 September 1946;
- 46°
- 16 December 1946 (lijn Luik-Antwerpen);
- 47°
- 3 Januari 1947 betreffende de identificeringsplaten van bootjes, plezierboten en vissersboeien, voor zover het vissersboeien betreft;
- 48°
- 3 Februari 1947 (Charleroi-Brussel);
- 49°
- 6 October 1947 (Albertkanaal: Straatsburgdok);
- 50°
- 25 October 1947 (Spierekanaal);
- 51°
- 13 Januari 1948 (Dender);
- 52°
- 22 Januari 1948 (Brussel-Rupel);
- 53°
- 6 Februari 1948 (lijn Luik-Antwerpen);
- 54°
- 31 Mei 1948 (Ternaaien-Maastricht);
- 55°
- 31 Mei 1948 (Dessel-Schoten en Zuidwillemsvaart);
- 56°
- 6 Juli 1948 betreffende de politie en de scheepvaart der bevaarbare waterwegen onder beheer van de Staat;
- 57°
- 9 Augustus 1948 (Maas);
- 58°
- 15 September 1948 (Luikse Maas);
- 59°
- 30 September 1948 (Leie);
- 60°
- 29 Juli 1949 (Maas, Samber).
- c)
- Artikel 1 van het ministerieel besluit van 5 April 1947 tot wijziging van de algemene en bijzondere bepalingen betreffende het bedienen van de beweegbare bruggen en de sluizen.