Meer info
     

07/09/1950 KB bijzondere reglementen scheepvaartwegen
Koninklijk besluit van 7 september 1950 houdende bijzondere reglementen van sommige scheepvaartwegen

Artikel 4

Worden opgeheven:
a)
Onze besluiten van:
15 October 1935 houdende reglement betreffende de politie en de scheepvaart der bevaarbare waterwegen onder beheer van de Staat, wat betreft de bijzondere reglementen die er zijn ingevoegd;
21 Maart 1936 (Gent-Terneuzen);
8 Mei 1936 (Durme);
8 Mei 1936 (lijn Luik-Antwerpen);
13 Mei 1936 (Rupel);
8 Juni 1936 (kanaal van het Centrum);
8 Juni 1936 (Gent-Terneuzen);
8 Juni 1936 (lijn Luik-Antwerpen);
26 Juni 1936 (Zeeschelde);
10°
18 September 1936 (Blaton-Aat);
11°
3 November 1936 tot wijziging van artikel 93 van het algemeen reglement, ingevoegd in Ons besluit van 15 October 1935;
12°
3 November 1936 (Maas);
13°
23 December 1936 (Maas);
14°
12 April 1937 (Maas);
15°
24 Augustus 1937 (Blaton-Aat en Dender);
16°
13 October 1937 (Bergen-Condé);
17°
18 Januari 1938 (Charleroi-Brussel);
18°
18 Januari 1938 (Zeeschelde);
19°
6 April 1938 (Charleroi-Brussel);
20°
14 Juni 1938 (Gent-Terneuzen);
21°
25 Augustus 1938 (kanaal van het Centrum);
22°
21 Februari 1929 (Moervaart);
23°
21 Maart 1939 (Zeeschelde, Rupel);
24°
31 Maart 1939 (gekanaliseerde Kleine Nete);
25°
24 Mei 1939 (Samber);
26°
10 Juni 1939 (Maas, Samber);
27°
16 Augustus 1939 (Gent-Terneuzen);
28°
16 Augustus 1939 (Leie en afleidingskanaal);
29°
16 Augustus 1939 (Passendale-Nieuwpoort);
30°
26 Augustus 1939 (Maas);
31°
12 December 1939 (kanaal van het Centrum);
32°
12 December 1939 (Maas);
33°
20 December 1939 betreffende de geluidsseinen der vaartuigen in de doortocht van sommige steden;
34°
23 April 1940 (Maas).
b)
De besluiten van de Regent van:
35°
8 Mei 1945 (Boven-Schelde);
36°
18 September 1945 (Gent-Terneuzen);
37°
18 September 1945 (Maas, Ourthe);
38°
19 September 1945 (Nimy-Blaton);
39°
18 October 1945 (Charleroi-Brussel);
40°
11 Januari 1946 (Charleroi-Brussel);
41°
9 Februari 1946 (lijn Luik-Antwerpen);
42°
9 Maart 1946 betreffende de bruikbare afmetingen der kunstwerken en de diepgangen, toegestaan op de scheepvaartwegen;
43°
5 Juni 1946 (Gent-Oostende);
44°
19 September 1946 tot wijziging van het besluit van de Regent van 9 Maart 1946;
45°
13 December 1946 tot aanvulling van het besluit van de Regent van 19 September 1946;
46°
16 December 1946 (lijn Luik-Antwerpen);
47°
3 Januari 1947 betreffende de identificeringsplaten van bootjes, plezierboten en vissersboeien, voor zover het vissersboeien betreft;
48°
3 Februari 1947 (Charleroi-Brussel);
49°
6 October 1947 (Albertkanaal: Straatsburgdok);
50°
25 October 1947 (Spierekanaal);
51°
13 Januari 1948 (Dender);
52°
22 Januari 1948 (Brussel-Rupel);
53°
6 Februari 1948 (lijn Luik-Antwerpen);
54°
31 Mei 1948 (Ternaaien-Maastricht);
55°
31 Mei 1948 (Dessel-Schoten en Zuidwillemsvaart);
56°
6 Juli 1948 betreffende de politie en de scheepvaart der bevaarbare waterwegen onder beheer van de Staat;
57°
9 Augustus 1948 (Maas);
58°
15 September 1948 (Luikse Maas);
59°
30 September 1948 (Leie);
60°
29 Juli 1949 (Maas, Samber).
c)
Artikel 1 van het ministerieel besluit van 5 April 1947 tot wijziging van de algemene en bijzondere bepalingen betreffende het bedienen van de beweegbare bruggen en de sluizen.